U toku je prijava privrednika za priznanje „Najbolje iz Srbije“
Privrednici koji žele da kandiduju svoje kompanije i brendove za prestižno priznanje „Najbolje iz Srbije“, mogu to da učine do 12. februara, a cilj akcije koja se organizuje već trinaesti put, jeste veća vidljivost domaćih brendova.
Najbolji robni i korporativni brendovi ove godine biće izabrani u 24 kategorije, među kojima su i tri nove – Najbolji hotel u Srbiji, Najbolji „mali“ turistički smeštaj u Srbiji i Najbolji organski proizvod iz Srbije.
Žiri, između ostalog, čini i predstavnik Ministarstva privrede, dok je organizator Privredna komora Srbije, u saradnji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.
Prijavljivanje kompanija i glasanje obavlja se onlajn na zvaničnom sajtu www.najboljeizsrbije.com, a informacije će biti dostupne i na društvenim mrežama ove akcije i Privredne komore Srbije.
Kriterijumi za izbor najboljih definisani su posebnom metodologijom, koja obuhvata analizu tržišno-finansijskih parametara, glasanje potrošača, poslovnih partnera i stručnjaka, kao i ocene žirija.
Priznanje je od 2004. ponelo 312 dobitnika u različitim kategorijama.
Od 2004, kada je akcija „Najbolje iz Srbije“ prvi put organizovana, nominovano je više od 1.700 brendova. Iz godinu u godinu sve je više prijavljenih kompanija za ovo priznanje i sve više potrošača, privrednika i stručnjaka koji glasaju za najbolje.