Удаљење Шубаре искључиво због пропуста у раду
Три недеље уочи одлуке Владе Србије да директора Агенције за приватизацију удаљи са челне позиције Љубомир Шубара није ни у једном од бројних новинских текстова искористио прилику да са позиције директора изнесе оптужбе које саопштава данас. Уместо тога, спекулације које су медији преносили о наводном сукобу министра привреде и директора Агенције за приватизацију, а настале из такозваних анонимних извора, поклапају се са оним што данас говори господин Шубара. Једино ново што је јавност данас могла да чује је то, да господин Шубара сматра - „Агенција, то сам ја“. Баш зато што Министарство привреде неће да дозволи да ефикасност Агенције и завршетак процеса приватизације буду изједначени са незадовољавајућим радом господина Шубаре, покренуло је поступак за његово удаљење са места директора.
Министарство привреде поново истиче да је затражило удаљење Љубомира Шубаре са места директора Агенције за приватизацију због бројних пропуста у раду. Агенција није радила ажурно у корист инвестиција, наставила је дугогодишњи инертан рад и за протеклих девет месеци Шубариног мандата. Једном речју, упркос настојањима Министарства привреде, у складу са стратешком орјенатацијом Владе да се на приватизацији предузећа ради предано, Агенција се показала крајње неефикасном. За такав нерад одговорност је морала да се тражи од директора. Зато је Министарство привреде, у складу са својим надлежностима, затражило покретање поступка о удаљењу до окончања поступка за утврђивање постојања разлога за разрешење. Овај захтев Министарства привреде Влада Србије подржала је једногласно.
Уместо, да се у законски предвиђеној процедури изјасни о решењу Владе о удаљењу, господин Шубара је изабрао медијски спектакл у којем наставља, овог пута под својим именом, са спекулацијама, контрадикторним и неутемељеним оптужбама којима жели да прикрије сопствену одговорност.
Министарство привреде очекује да господин Шубара, у складу са сопственим тврдњама да је велики поштовалац закона, припреми изјашњење на примедбе у законски предиђеном року. То је једини могући правни пут којим после одлуке Владе Србије удаљени директор може да иде.